16 November 2011

Yaww. Tiba-tiba ramai pulak orang suggest kan untuk aku other youtubers selain Mat Luthfi. Eh babe, aku main-main sajalah~ LOL. Tak adalah fanatik dengan Mat Luthfi just kagum dengan dia punya videos jaa kot. Well, I'm not the fanatical person macam orang lain fanatik dekat Justin Bieber *Abang aku leww tu* , Najwa Latif *Adik aku leww tuw* And Greyson Chance *Kawan aku leww tu* Gaah. Apalah. I'm just love to hear, but bukan fanatic terus. Naa.. It's just not me. So, please kawan-kawan. Jangan ingat aku fanatik dengan youtubers kacak. Naa. Depend on how the music are, and how the videos are. Okay?


Untuk A.Afiqah, tengok tau.



Ahha. Kan aku dah kata, ada jugak orang sependapat dengan aku with your 'tiga kata' lagu :")

Okay, ciaow.

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home