15 November 2011

shame of yourself


Yes. A pretty face doesn't mean a pretty heart. It is true. Okay, she was my friend. Okay, new friend, act. Just because I am her friend and she's just have a good looking for a woman, so are she can do anything and throw out what was in her mind just like that? Gahh. Stop it lah,kak. You are humiliating yourself. 

At once, she was just nothing. Nobody knows her. When somebody had introduce her to everyone *since the boy was quite famous among the boys* she started to be just like kacang lupakan kulit. Okay. Fine,kak. You are famous noww. But,please. Jaga adab you. Bukan nak kata adab gua baik sangat, tapi at least tak adalah sampai nak buat open show maki orang. Beb, it's too much. Belajar hormat orang macam mana orang hormat kau, kak. 

Sorry to say. Aku pernah buat silap dulu, aku pernah mencarut sini sana sesuka hati aku. But, itu dulu. Thanks to my parents yang betulkan balik jalan aku. Give me the guide to respect others and to take care about family's dignity. And now, aku taknak kawan aku also do the same wrong things that I do a long time ago. Hey,babe. Kalau popular pun, famous pun, tak perlu la kak nak tayang sana sini 'kefamous'an kau tu. Tak perlu. Kalau orang lain rasa kau famous, dia kan tahu cari kau, cakap "well done, kak. You are famous." But, now tak. Kau sendiri cakap diri kau famous. Babe, dah macam masuk bakul, angkat sendiri jek. Sorry, didn't mean to hurt your feeling. Well, aku tahu kau punya feeling tu kan macam KACA, senang pecah. Tak apa, macam kau cakap, kalau pecah pun, ada jek lelaki nak cantumkan balik.

Babe, you should be thankful that somebody loves you. Bukan riak then pergi melaghut cari lelaki lain. Hey kak, ni dah slah. Aku menegur cara baik. Aku tahu kalau face to face kau marah. Kalau surat pun, kau menyampah, kau buang. Aku tak sebut nama kau, jangan risau. Aib, kan? Soon, aku akan delete jugak post ni. Just nak bagi sementara untuk kau baca. Nak private blog ni untuk kau, tak naklah aku. So, think about it. Kau dah lepaskan something yang aku rasa kau tak akan dapat balik. Maybe, dapat sebab kau cantik tapi bukan macam dulu. 

Someday, you will wake up and realise that you let the best thing ever to you slip through your fingers. So sorry. He's done with you by that time.

Please, kak. Act like a lady. Cakap biar berlapik. Beralas. Jangan suka-suka mencarut sini sana. Malu lelaki tengok kita, kak. BTW, satu lagi. Don't keep fool around men feeling. It's hurt you someday. Well, world is full with karma, right? Be careful, babe. I'm just warning you.

That's all. Thank you. Jangan terasa apa. I'm just telling you. Kalau agak-agak taknak dengar, tak apa. Aku dah lakukan yang terbaik. BTW, surat kau bagi aku tu, tak bagi apa-apa makna bagi aku. Bagi aku, benda tu kelakar. Kau cakap macam keling. Kejap ni, kejap tu. Macam zaqia cakap,

Biarlah dia. Kita tak payah masuk campur. Biar dia happy sekarang. Kita buat urusan kita, jangan bersubahat dengan dia.  

Goodnight,kawan.

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home