15 November 2011

Soooo cute XD

HAHAHAHAHA. Awat tergelak macam hantu gila dah ni, farra? Ahha. Dok speaking Utara bagai. Alahaii~ Aku ni ketinggalan jauh! Seronok tengok video matLuthfi kat youtube. Okay, firstly. Dapat kenal dia ni dari blog Affam , dia lah yang dok kenalkan MatLuthfi ni. Okay, usha punya usha , tak sedar air mata leleh dok tergelak tengok video dia. The videos was good and paling penting ada value sebalik those videos. Malaysians should take the morals there. Okay, this one is my favourite. Why? tengok sendiri lah beb. :')



Okay, agree with me? Adik dia comel sangatt kan? Hihihi. Suka bila part, "hang la terrer. Aku tak terrer." Dan dan semua tak jadik nak ngaku dok sebab tak nak jadik yang bersalah. Kan? Hee :') Lepas ni confirm korang pun dok usha jek video dia. BTW, saja nak try speaking utara. Tak jadi? Tak pa. Lepas ni tuntut bahasa utara dengan uncle. Hee. Okay, nak teruskan menonton. daa.

//Nana, hope you're in the good condition. Aku sokong tak kira walau macam mana pun. BTW, aku balik Khamis petang. CONFIRM. tengok old post aku. Ada dialogue aku dan Zaqia pasal benda ni. Hehe.

2 Comments:

Blogger farakOwna said...

HAHA , nati you boleh maen dengan adek ea . law nak maen dgn i , dtg dungun :D

November 16, 2011 at 5:29 AM  
Blogger Farra said...

HAHA. Aloh :') Dungun jauh sangat dah :)

November 16, 2011 at 7:34 AM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home