22 October 2011

past is past


The past is past. Yeah. Perempuan ni yang ajar aku untuk mula belajar sebut 'past is past' ni. Haha, lawak bila ingat balik malam kau lepak dorm aku. Malam yang aku heart to heart dengan kau. Thanks, kawan. 


For my Kiddy, 




Belajar untuk jadi orang tough. Weh, lepaskan exam dulu. Tak payah berat-berat kepala lagi. Tak payah rasa serba salah lagi. It's all not your fault. Perkara dah nak jadi kan. Kita merancang, Allah yang menentukan. Pegang prinsip tu. Dey, machaa. Macam kau selalu cakap. Sharing is caring. Thanks sudi share dengan aku. Sorry aku tak dapat nak share everything dengan kau. Aku tak sekuat kau nak cerita, takut bila aku cerita aku leleh. Cehh. Poyo betul ayat ni, macam nak tulis cerpen. Hehehe. BTW, Kiddy. Tough. Kau pujuk aku time aku sedih dulu, now it's my turn. Mungkin aku kasar, rock and roll, tapi bila tiba bab hati, aku tahu benda ni sensitif. Aku takkan mempertikaikan apapun keputusan kau. Aku sokong jek asal kau tak lupa belajar. Drop the phones, take your books and lepas exam, pi lantaklah dengan buku. Cooy. Okay. Aku sekadar mampu menasihati kau dari jauh. Tak mampu nak menghalang segalanya. 


COME HELL OR HIGH WATER

ALLAH IS ENOUGH FOR ME.


#hlovate#

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home