28 November 2011

Kenapa oh Kenapa

Assalamualaikum.

Waah. Dah lama tak update, tengok Nady, Nana and Macok dah banyak berceloteh dekat blog masing-masing. Waah~ Bukan main sakan kauorang berjalan ye. Terutamanya tu ha, awek bibir merah. Faridatul Aini. Sakan ehh lu. :')

Takpelahh, tahun depan struggle. PMR ye kak. BTW, homework. Okay, memang sangatt tak cool. Sekolah lain lek lek jek. Tapi SUKSES punya penangan, waahh. Betul-betul 100 % perfect score. Amin. Farra baru siapkan folio. Tu pun belum binding lagi. Takpe, slow-slow. Essays jangan cakap. Satu pun belum. Masya-Allah. Nota? Okay, Sejarah sampai bab dua. Yang lain, hancuss. Tak ada lagi yang disentuh.

Ha! Ada orang tanya aku.

"Kau ada gaduh ke?"

Okay, Gaduh. Act, tak pun sebenarnya. Naa, but depends orang pandang macam mana. BTW, kalau nak gaduh dengan 'kakak' tu, tak pelah. Niat baik, disalah ertikan. It's okay. Simpan buku 2011, aku nak bawak buku 2012 sekarang. So, aku pun taknak 'kakak' tu ada dalam buku 2012 aku. Sorry eh. Aku penat lah orang hipoc macam ni. Aku taknak orang kawan dengan aku sebab-sebab tertentu jek. Macam Nady selalu cakap,

Kawan memang banyak time kita senang, tapi kawan yang betul-beul ada time kita susah  payah dicari.

And aku taknak lagi ada kawan hipoc macam ni. Kenapa aku cakap aku taknak dia wujud dalam buku 2012 aku? Bukan sebab aku ni perfect sangat sampai hidung tinggi terpacak macam pigoy. Naa. Sebab aku taknak menambah dosa. Biarlah masa menentukan segalanya.

Nadiah Najjib . Nuruzmana Lina . Fatima Husna . Siti Maryam . Zaqia Alwi . Farra Aziz .

Boleh aku buat nama ni sebagai satu list lagi? Atau nama aku dengan Zaqia Alwi dah kena letak turun bawah? Aku tak tahu, Tapi, yang penting, kauorang pernah jadi sebahagian daripada hidup aku. Terima kasih atas segalanya. 2010 . 2011 . Dua tahun ni, nama kauorang tetap nombor dua dalam hidup aku. Yea man. Aku jiwang karat malam ni. Haha. Tapi, aku tak peduli. Berkawan dengan kauorang adalah salah satu perkara terbaik pernah aku buat. Sorry dude, kalau aku ada buat salah sepanjang 2010 / 1432 ni. Sama-sama kita belajar tahun depan eh. Sama-sama kita berjaya.

Mazatun Pangalila . Rabiatul Adawiyah .

Kau berdua pelengkap semua nama kat atas. #Kecuali 'kakak' tu lahh# Terima kasih selalu buat orang sekeliling kau gelak. Semoga tahun 2012 akan menjadi tahun lebih bahagia untuk kau berdua. Amin.

Faridatul Aini.

Babe, Lu jangan risau. Kita buang semua 2011 punya cerita lah bro. Kau berkawan macam biasa. Biar macam mana sekalipun dia backstab kau, yang penting kau buat muka redha jeklahh. Aku dah malas nak fikir apa yang jadi 2011 ni. It was just too annoying. Kita jadi macam ala-ala new born Bella lepas jadi pontianak. tu. Hah! :) Kita maafkan orang yang pernah khianat kita. Kita jugak akan bertambah pahala. Kan?

Areena Syairah 

Yang, kau jangan sedih. Kawan kau tu, sayang kau beb. Buang yang keruh, ambil yang jernih. WinkWink.

Sahirah Rosli.

Sorry for everything. Aku tak mampu nak bagi kau hadiah bagai nak pujuk mintak maaf. Tapi, sekadar persalaman ikhlas dan kata-kata maaf yang ikhlas dari aku mampu buat kita tersenyum ikhlas balik kan? Tapi, babe. Jangan lupa. Temper lu kena turun sikit degree tu. Bhhaha. Nanti lu cepat tua, siapa susah? Nyamuk jugak. Hihi.

Siti Sarra,

Mama. :) Wish you luck, bebeh. Hihhihihi. Feel the sweet of it. Get rid all the pain. Okay?

Fatin Raub . Siti Hajar . Syahirah Rafi . Nur Izwani Zaini . Ainun . Rahimi Ahmad . Hamdi Azmi . Syahmi Aiman . Syaril Malek . Muhd Tajuddin . Eklil Hakim . Adila . Azizi Aziz . Imran . Firdaus Bunga . Sarah Meslani.

Berkongsi waktu budak dengan kauorang adalah pengalaman yang takkan ada orang lain boleh dapat. Ada sebahagian dari kauorang, aku tak tahu mana bahagian dunia kauorang duduk. Dari jauh, aku mendoakan yang terbaik untuk kalian. Dunia terus bergerak Tapi, kenangan kekal. Kan?

A . A #Not stands for Amirul Afiqah!#

Thanks , dude. Treat me like a trash. Tak apa. Memang ni yang aku jangka dulu. Walau apa pun, kau pernah buat aku happy. Lepas ni, walau apa pun terjadi, aku TAK AKAN suka kau lagi. Kau dah buang aku. Malulah aku tulis karat macam ni. Haha.BTW, Sorry bro. Aku tak boleh lupa kisah lama. Tapi, aku boleh mula hidup baru. Aku tahu kau ada orang baru. TAHNIAH, man.

Kbaiiiiii 1432. Welcome 1433.
Kenapa aku tak pandai Download Movie? Teringin nak download sendiri movie macam orang lain. Aduhh man. Susah lah kalau memang buta IT macam ni. Boleh sesiapa tolong ajarkan? Nadiah Najjib. S.O.S here! 

1 Comments:

Blogger Nadiah Najjib said...

http://nadiahnajjib.blogspot.com/2011/11/tutorial-untuk-farah.html

November 28, 2011 at 10:53 PM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home