07 June 2011

I Am Book-Worm

Holla. Okay. Semalam sempat ke Wangsa Walk lepas balik dari AEON 2 Setiawangsa, Kuala Lumpur. Okayy. Wangsa Walk, apa lagi yang dikejarkan oleh family aku ni. Dua benda. Movie, Popular bookstore. Eh eh. now, dah tambah lagi oleh ibu aku, PEACE SHOP. Well, okaylah. Baju-baju dekat situ menepati citarasa ibu and aku sebagai anak pung suka melihat dirinya bahagia. :D Okay, stop merepek Farra.

Dekat Popular, sempat grab 4 buku. Grab je, bukannya boleh beli semua. Haiihh. budget lari lerr. *Tulah, siapa suruh beli tak ingat dunia sebelum ni? Tak apa, sole sole jek lah. At first, nak beli buku P/s I love you, Four loving, The diary Of Wimpy Kid, The mini Shopaholic. Okay, fine. Dengan gumbiranya, terkedek-kedek aku bawak buku-buku tu semua menghadap bondaku. 

Ibu kerutkan mukanya dulu,

"Amboii kak. Bukan main banyak lagi eh. Ibu pun baru ambil dua ni aje."

Aku tersengih. Okay. The Mini Shopaholic out. 

"Tu berapa harga semua tu,kak?"

Okay, sengihan aku mula kendur. Goodbye Four Loving. isk.

"Budget untuk seorang, ibu just bagi RM50 aje." 


Okay. Aku letak semua buku. Aku kira dulu. Siap dengan percent-percent diskaun semua.


Aku diam. Duduk diam-diam dekat depan novel-novel tu semua.



P/S I LOVE YOU, *I love you too, but not for this time. Goodbye too.


Aku genggam Diary Of Wimpy Kid elok-elok.




Okay sayang, aku grab buku ni, then nak cukupkan RM50 tu, still ada berbelas ringgit. Aku tinjautinjau bahagian magazine. Fine, mana nak beli. CLEO?


Naa. Bukan, tak ada freebies. *I'll always love the freebies.


Check, sekali ternampak Female. Ada freebies Chloe (perfume).


Okay dear, lawa mehh. Siapa ada ni lageyy. Gambar besarnya di bawah *Tapi, dapat yang kecik jek. Kedek.



Okayy. RM8. Hati lega. Okaylah dari tak ada. Ye dakk? 



 Balik dari Wangsa Walk terus makan dekat Chop n Steak, Kampung Baru. 




the decoration was nice, right?

Waa~ Black Papper Steak, aku yang punyaa. 



mix lamb chop.



My ma, eat this.

 


I swear, it taste soooo delicious. Nyum!



Perut dah kembung, terus pergi Ulu Langat, rumah Uncle Atan and his wife. Kyaahh. Baby diaorang, ahad ni genap setahun. HB, comel. Well, she was perfectly cute. Aha! 




Jangan jealous kan. Hari Ahad, aku makan cake gambar number satu. Yeah man, can't wait~


P/S: Hari ni birthday Wafie (7/6/2011) HB, sayang.


***



Well, buku ni wajib Harus Beli! *winkwink. i already got it.

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home