06 June 2011

JAKUN

Okay.I haveto accept this. Aku kuno. Aku ketinggalan zaman. Apa lagi? Aku looser. Gahh.Okay. Aku admit semua tu. Orang dah nak habis konsert, aku baru nak jakun. Okay. Lebih kurang macam, orang lain dah habis makan, aku baru nak baca doa makan. Okayokay. Whatever. -..-'

Okay. aku baru nak mula jakun dengan AF (Akademi Fantasia). Selama ni, orang dok cite-cite pasal benda ni, aku join gitu-gitu jek. Tapi, baru jek aku tengok konsert AF-minggu ke 9 tu, time Erul dengan Azri nyanyi lagu sodap sampai meremang bulu roma den ni ha, terus aku aim 3 nama ( Erul . Azri, Lena).. Okay. Stop puji.

Aku agak jakun start tadi (isnin). Semalam cool jek tengok rumah kaca AF dekat AEON 2, Setiawangsa tu. Well, maklumlah. hero-heroinnya tadak, tulah pasal rasa cool jek. Sekali tadi pergi sekali lagi, tengok Azri. Gaah. terkaku babe. Aha. Nasib Erul dah tak ada, kalau tak, tersengih lebarr lah aku jawabnya.


Tapi, sejakun-jakun aku, tak adalah aku nak lompat-lompat ke apa ke. Aku just mampu tersenyum , lepas tu terus blah. Just my sis tetaplahh. Ambil gambar Azri dengan Lena.Lepas tu, ambil gambar orang bulat-bulat ala-ala trofi emas kat entrance tu.


Well, Fina tak macam yang aku expect. Selama ni ingat dia tu tinggi gila, ghupanyaa.. tengok dekat, hambik kau. Lebih kurang aku jek kut. Tapi,muka maintain lawa babe. 


Lena pung, lawa ohh. Okay, Hazama, no komen. Nampak better dari dalam TV lah. Tapi, sedih jugalahh. Tak dapat nak tengok Erul. Hoho. Okay Farra, stop jakun kau tu. 

 Tapi,selain tu, aku pun jakun jugak dengan sweet potatoes yang abang aku beli tu. Apalah yang sedap sangat. Adik aku yang tengah sedap jilat BR dia pung, boleh lupakan BR tu, meluru pergi dekat sweet potatoes. Aku? takk. Tetap dengan smoothie Strawberry aku. Aku pung, rasalah sweet potatoesnya. Gaah. Manis bebenarr. Betullah SWEET.

 Dekat dalam kereta, we had a little bit chat about the AF before sampai Wangsa Walk. AF lageyy. Here's the lign.


Farra : Hmm, kempunan nak tengok Erul. Haihh.

Ayah : Huh? Erul, buat apa. Hazama kan ada tadi?

Farra : Eiyuu. Hazama nak buat apa? Okay. Azri gila tough kan tadi.

Along : Huh! Tough apanya. Aku lagi tough. (sengih)

Farra : Double eeiiyuu. Haha. Azri kott.

Ibu : Tapi,betullah. Lena dengan Fina tu, kecil aje orangnya, Tengok macam besar sangat.

Fatin : Ha'ah. Atin rasa kan, Fina tu tinggi sikitt aje dari akak. Sikitt aje.

Ayah : Tapi, badan dia lagi banyak kurus daripada akak. 

Along : Hahahaha.(gelak)

Farra : Okay. Ape-ape aje lah. 

Fatin : Haah lah! Tadi kan, atin tengok gambar Mawi ada rambut. Handsome. 

We have a big laugh. Okay, betul lahtu, Fatin. Gambar Mawi ada rambut memang handsome. -.-'

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home