29 December 2011

Why you don't judge yourself first?

//Hiasan semata-mata


Assalamualaikum. 2 hari lagi nak masuk 2012. Alhamdulillah. Masih bernyawa.


First of all, saya nak minta maaf kepada semua warga SUKSES, yang kenal saya. Feeewwitt. Sepanjang tahun 2011 ni, banyaakkk sampai tak terkata yang telah saya dan rakan-rakan tempuhi di sana. Ada yang baik dan buruk. Semoga menjadi satu titik permulaan ke arah yang lebih dewasa. Aminn


Buat semua yang pernah disakiti hatinya. Maafkan kesilapan saya. Cehh. Naa, I meant it. Mungkin kadangkala saya keterlaluan dalam membalas but why don't you judge yourself first sebelum nak menyimpan dendam terhadap saya. Apa yang awak lakukan kepada saya. Think, baby. Allah berikan otak dan minda untuk berfikir. But, now. Setulus hati kepada rakan-rakan yang saya pernah mengguriskan hatinya. Forget it and forgive me. I begged you.


Untuk tahun baru yang memang mega untuk diri saya ni. Saya ada list beberapa perkara yang ingin dicapai. Haha. *Drumrollsss*


1. Get 8A in my PMR.
2. Menjadi anak dan siblings yang lebih baik dan bertangungjawab.
3. Nak kurangkan sikap panas baran tak tentu hala :D
4. Nak jalani tahun dengan indah tanpa duka.
5. Nak kurangkan berat! Haha.
6. Nak menjadi hamba Allah yang diredhainya.
7. Ayah mendapat rezeki yang setimpal dengan usahanya. Amin.


Setakat ni, tu jelah kot. Apa lagi yang saya nak? Cukuplah apa yang Alah dah beri pada saya dan keluarga selama ni. Syukur dah.


Jadi, sama-sama kita jadi cool untuk 2012. Chaiyok ebelibadyy. :D

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home